zaterdag 7 maart 2015

Aankleedmuispopje!

Weer eens iets nieuws, ik heb dit aankleedmuisje in opdracht gemaakt. De vraag was een muisje zonder kleding te maken, dus die je zelf kunt aan en uitkleden, en natuurlijk een heel eigen garderobe voor kunt maken.
Dus aan de slag, en dit is het aankleedmuispopje, zoals ik haar maar noem geworden.

Ze is 13 cm. groot en in haar hoofd zitten schijven zodat ze haar hoofdje kan bewegen. In haar armen zitten ook schijfjes, en over de hele lengte een pijpenrager zodat je de armpjes kan bewegen en kan buigen.
Natuurlijk moest ze ook mooi ondergoed krijgen, afgezet met kant.
Haar vachtje is een Golden Brown viscose, en om het compleet te maken heeft ze prachtige wimpers gekregen.

Belangstelling voor uw eigen aankleedmuispopje? Mail mij even en ik maak haar naar uw wensen.
Een aankleedmuispopje kost 25,00 euro de verzendkosten zijn 3,50.


Ook wil ik mijn nieuwe volgers bedanken! A welcome to my new followers, thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten