maandag 5 januari 2015

Laura & Clover

In de serie favorieten op herhaling heb ik dit keer 2 muisjes gemaakt, Laura & Clover


Laura
Haar naam is Laura.... en voor dit muisje heb ik mij laten inspireren door de BBC serie Lark Rise to Candleford, een echt kostuumdrama.
Laura is jongste bediende in het postkantoor, en een echte dagdroomster, ze houd veel van de natuur, en later hoopt ze een echte schrijfster te worden.
Laura is 10cm. groot en is te koop voor 28,50 euro dit is inclusief verzendkosten binnen Nederland.



Clover
Clover komt uit de oorspronkelijke Brambly Hedge verhaaltjes., ze is een van de zusjes van Wilfred.
Ze heeft roze oortjes en een roze staart, en dit keer heb ik haar grijze pootjes gegeven, en een strikje om haar hoofdje.
Clover is 9 cm. groot, en is te koop voor 28,50 euro dit is inclusief verzendkosten binnen Nederland.



Alle muisjes die op dit moment beschikbaar zijn voor de verkoop kunt u zien op de pagina te koop /for sale rechts bovenaan, heeft u andere wensen, zoals bv. een ander kleur vachtje, staart of oren, dan kan ik de muisjes ook bestelling maken.
Klik op de link met de telefoon en dan verschijnt mijn mailadres.


1 opmerking:

  1. Hallo. Je muizen vind ik erg leuk. Ze lijken zelfs. Mijn dochter is weg van je muizen, maar ze zal moeten wachten tot haar verjaardag.
    HG,
    Een Bramby Hedge fan.
    Rita.

    BeantwoordenVerwijderen